Державний канал не зміг знайти відео за 16 січня 2014 року

15 декабря 2014
1855 просмотров Голосов: 0 Автор:Dreamy
article6370.jpg

Державний телеканал «Рада», завданням якого є висвітлення роботи Верховної Ради, не зміг надати відео кадрів процесу голосування у парламенті 16 січня 2014 року.

Про це у своєму блозі на «Українській правді» пише журналіст і активіст руху «Чесно» Сергій Андрушко.

Він нагадує, що саме цього дня тодішня провладна більшість голосувала за «диктаторські» закони.

«Пояснення таке (у відповідь на інформаційний запит): „Рада“ зберігає відзняте відео 14 днів і жоден чинний закон не зобов'язує їх це робити», – повідомив він.

Андрушко нагадав, що наприкінці жовтня телеканалу «Рада» разом з газетами «Голос України » та «Віче» на висвітлення роботи Верховної Ради" додатково виділили 3,6 мільйона гривень до кінця року, а всього на цей рік їм було надано 26 млн грн.

Але, маючи таке фінансування, телеканал «Рада» не зберігає відео пленарних засідань, не знімає більшості засідань комітетів і, головне, не викладає записи на свій сайт чи офіційний сайт Верховної Ради.

При цьому на YouTube-каналі «Ради» є лише відео інтерв’ю, але відсутній архів трансляцій засідань Верховної Ради та комітетів. Журналіст нагадає, що збереження відео на YouTube не потребує додаткових витрат.

Зазначимо, частково відео телеканалу «Рада» зі скандального голосування 16 січня все ж можна знайти на YouTube на каналах інших користувачів.

Похожие статьи:

Новости УкраиныЄфремов закликав опозицію "забути образи" і разом виробити стратегію виходу із кризи

Новости Политики​Вице-премьер РФ предлагает госсекретарю США провести встречу с Веркой Сердючкой

Новости ПолитикиУ Раді не створюватимуть комісію з напрацювання змін до Конституції - Рибак

Новости Украины​Ще шість регіоналів вийшли з фракції Януковича в Раді

Новости УкраиныПР не голосуватиме за повернення конституції - Царьов

Комментарии 0

Связаться с нами:

facebookgooglemailodrsstwittervkvk

закрыть

Соц сети