Через приймання антибіотиків може зупинитись серце

11 ноября 2015
1348 просмотров Голосов: 0 Автор:Вова Шешурак
article11002.jpg

Антибіотики, які приймають сотні тисяч людей, подвоюють ризик раптової смерті через зупинку серця, попереджають китайські вчені з Університету Гуанчжоу.

Дослідження за участю 21 мільйона дорослих показує, що загальна група препаратів, що використовуються для лікування пневмонії, гастроентериту, коклюшу, шкірних інфекцій і захворювань, що передаються статевим шляхом, можуть змусити серце битися дуже швидко.

Ці препарати — макроліди — включають в себе еритроміцин, рокситроміцин, азитроміцин і кларитроміцин.

За словами експертів, антибіотики порушують електричну активність серця, змушуючи його битися більш ніж 100 разів на хвилину. Цей стан, відомий як тахікардія, може призвести до інфарктів, інсультів або раптової смерті в результаті зупинки серця.

Китайські дослідники розглянули 33 існуючих дослідження по всьому світу, що охоплюють майже 50 років, починаючи з 1966 року. Вони підрахували, що пацієнти, що приймають макроліди, мали в 2,5 рази більше шансів на розвиток прискореного серцебиття або раптової смерті від зупинки серця.

Вони також мали на 30% вищий ризик померти від будь-якої хвороби серця. Незважаючи на тривожні цифри, фахівці вважають, що немає ніяких підстав для припинення лікування антибіотиками, оскільки загальний ризик все ж залишається вельми низьким в популяції.

Похожие статьи:

Новости КиеваУ Києві від вогнепального поранення помер міліціонер

ПроисшествияУ Севастополі на тренуванні помер 16-річний футболіст

Новости в миреЗ життя пішла Ширлі Темпл

Новости ПолитикиНачальник Краснолиманского ГАИ погиб в ДТП от взрыва

Новости УкраиныМВС спростовує інформацію про вогнепальне поранення і смерть активіста

Комментарии 0

Связаться с нами:

facebookgooglemailodrsstwittervkvk

закрыть

Соц сети